marți, 5 ianuarie 2010

Si cum am petrecut...

DSCN3531Si da , bine v-am regasit in anul 2010! mai voiosi ,mai curati sufleteste si incarcati cu putere si curaj si cu multa sanatate , asa va vreau ! Cea mai frecventa intrebare zilele astea este : " Si cum ai petrecut revelionul ?" Pai o sa incep a va povestii cum mi-am petrecut revelionul .

" A avut loc printre pompe de benzina, un raulet , ploaie , frig , vizavii de un camin cultural sau ma rog la ora aia chiar nu avea importanta chiar daca unii de acolo se apucasera sa arda cateva cauciucuri ca cica asa era traditia. Am uitat sa va spun lucrurile esentiale ale Revelionului meu 2010 : Benzinaria Lukoil de pe langa Lugoj , o dubitza Volkswagen prieteni si colegi de trupa , dar si Sampanie + pahare !! O adevarat distractie a fost , urari de tot felul , chiotele de bucurie ne-au inveselit si ne-au dat puterea de a ne continua drumul spre Sibiu locul de petrecere pentru cateva zile. Ne intorceam de la concertul sustinut la Timisoara in piata Operei. In " Dubitza Party " ne-am simtit mai ceva ca in cluburile de fitze si cluburile cu muzica buna...le-am avut pe toate :)) de la Muzica Clasica " gen Andree , Angels si alte trupe clasice " pana la Muzica zilelor noastre dar si niste lautaresti :)) . Culmea am avut si momente unplugged la chitara rece . Repertoriu : Holograf, Pink , Vama si lista poate continua. Printre toate cele datorita cetii si ploii de afara si ajutati de caldura din masina am tras si un pui de somn , pana am ajuns la Sibiu ,unde petrecerea pentru noi abia incepea. "

Va ofer cateva poze din Dubitza live session New Year 2010 !

DSCN3585DSCN3591

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu