vineri, 8 ianuarie 2010

(Ro) mania


Nu vi se pare ca traim intr-o tara plina de porcarii si cu lucruri facute prosteste cu un singur rezultat ?= Banul la ei , Foamea si consecintele la noi !
Incepand cu asfaltul pe care calcam, plin de gropi (acolo unde exista asfalt ), ca ne-am saturat de multe locuri in care lipseste asa ceva ...mai tragic ca se intampla si in Bucuresti si sfarsind cu aerul pe care il respiram plin de impuritati la fel cum este orice sistem de la noi. Avem scapare ?
Stire de ultima ora ...care face bine la digestie :
taxe pe fastfood si sucuri , prajituri si pe ce se mai gandesc ei sa dea. Imi e greu sa cred ca peste ani si ani cand copii mei vor face parte din aceasta societate ..o sa fie mai bine.. am impresia ca e din ce in ce mai prost , important e ca am votat :)) dar ce sa votezi? si pe cine asta e o alta intrebare ...toti sunt frati ! O sa iti fie frica sa iesi din casa si ne vom manca intre noi , iar seara ne vom transforma in al 2-lea Bronx -(un scenariu de filme de groaza , dar e posibil daca nu ne revenim) .O tara in care cei de sus traiesc pentru creare beneficilor de imagine , lundu-ne ochii cu fel si fel de promisiuni ...vorbe . Totusi , pacat de teritoriul asta...in putine colturi ale lumi gasesti asa ceva.."O mina de aur neexploatata " asta e Romania.

Un comentariu:

  1. Chiar vrei sa ramai in Romania? :-|
    Eu cum o sa am ocazia sa plec...nu o sa ma gandesc de doua ori. Sper sa se intample cat mai repede :)

    RăspundețiȘtergere