luni, 11 ianuarie 2010

J.J. - Talent Romanesc !


Am sa incep prin a spune : Respect J.J. !! Este vorba despre o fata foarte talentata, care nu peste foarte mult timp ne va privii de foarte sus , din topuri :) Este un talent cu adevarat si abordeaza un R& B - Hip Hop . Printre calitatile ei vocale , are si acel ceva care te atrage - Artist . Ea este sustinuta de Agresiv , cu ei lucrand si pentru albumul care se va lansa in curand. Numele ei adevarat fiind Joana Oegar.

J.J. se prezinta asa :

“Sunt nascuta in Romania, dar am crescut in S.U.A pana la varsta de 15 ani. O data reintoarsa in tara, m-am apucat de muzica, iar colaborarile cu mai multi producatori si artisti autohtoni m-au motivat sa lucrez la un album propriu, pe care l-am numit “Fear Of Happiness”. Lansarea se preconizeaza spre sfarsitul acestei primaveri, iar “Go Crazy” este primul single, insotit de un clip care va debuta si el in curand. Colaborari : Grasu XXL , Maximilian , Lora , Bishop, Connect-R, Adrian Enache , German producer , Rufus Martin , East&Young , a production team based in Holland. ”

Cateva videos :



Una dintre piesele mele favorite :

Maximilian feat. J.J. si Villy - Pe langa telefon




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu