vineri, 18 decembrie 2009

Muzica ne reprezinta .


Nu am sa incep a scrie acum cat si cum a nins zilele astea...asa cum peste tot apare .Am sa scriu cum muzica iti poate schimba orice stare de spirit , fiind un limbaj universal.Nu cred ca a existat zi in care sa nu ascult muzica...si nu cred ca mi-ar prinde bine o astfel de zi.Cand imi e greu cant , cand sunt fericit cant , cand sunt disperat cant..este o buna terapie credeti-ma :))Sunt unele piese care iti exprima increderea de care ai nevoie intr-un anumit moment , sunt altele care te ung pe suflet atunci cand simti ca totul e la pamant ...sunt altele care te fac sa intelegi viata asa cum e ea, totul depinde de alegerea piesei potrivite. S-a cam pierdut in mare parte dorinta de a asculta "Muzica " si ma refer la o gama foarte extinsa incepand cu Elvis si terminand cu Queen( ex.) Am ajuns intr-o perioada in care suntem supra saturati de muzica de club ...si de ce ? Pentru ca asa e moda...FALS, nu pentru ca asa e moda ci pentru ca spiritul de turma primeaza. Ganditi-va pana acum cativa ani se asculta orice erau fel si fel de genuri muzicale...acum totul merge pe o singura axa Clubbing. Ma bucur a revenit Hip -Hopul , Guess Who la radio ...frumos se vede luminita de la capatul tunelului parca..si totusi sunt de parere cu mai multi dintre voi " Nu ne-am nascut in locul potrivit ! " Muzica azi e doar un bussines in comparatie cu anii gloriosi ' 60 ' 70' 80 .

Sunt de parere : " Muzica te reprezinta ! Educatia muzicala se face de mic...! "

4 comentarii:

  1. Valul club nu are decât 3 ani, e normal ca din când în când să apară câte un stil la modă. Dar și eu sper că hip-hop-ul va reveni în main-stream.

    PS: nu mai scrie cu italic, e greu de citit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aseara nu am apucat sa imi exprim parerea ,dar immi place foarte mult modul in care scrii,nu referitor la font,ci la continut .Se iarta si cei doi "t" ,atata timp cat pui suflet si sinceritate in ceea ce exprimi .Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. Faima si succesul te-a schimbat...acum esti o vedeta ce pnm :)

    RăspundețiȘtergere
  4. muzica, mai bine zis, se traieste de mic:)

    RăspundețiȘtergere