marți, 27 octombrie 2009

De la Cluj.




Super concert la Cluj. Multumim si cu respect. Am ajuns la Cluj sambata pe la ora 5 am facut o mica proba de sunet apoi fuga la hotel : un dus , ceva de rontait , imbracarea si la Concert . O atmosfera placuta si un public minunat , iar treaba asta ma pun epe ganduri si ma ambitioneaza si mai tare . "Daca publicul a fost ok , a aplaudat a cantat si ne-au urmarit pana la ultima piesa ..inseamna ca am transmis ceva. Oricand e loc de mai bine ,asa ca trebuie sa dam din ce in ce mai mult ". Seara a continuat cu o masa copioasa la hotel..apoi distractie pana la 5 jumate dimineata . Am vizitat un pic Clujul si am mers in cateva cafenele. O fost foarte fain :) si abia astept sa ma reintorc acolo ...


Si legat de fetele de la Miss ...ce pot sa va spun ...decat un Ioooiii :)) Frumoase fete !
Drumul spre casa a fost parca mai obositor, am facut si o pana pe Valea Oltului .



Respect si va doresc multa bafta !




P.s : Am cantat Spunem Adio , varianta noua cea care o sa fie promovata.

2 comentarii:

  1. Minunata piesa! Minunat o cantati!
    Multa bafta si mult succes in continuare! Din ce in ce mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata piesa "Spunem adio!"! Minunati cantati!
    Multa bafta si mult succes in continuare! Din ce in ce mai mult!

    RăspundețiȘtergere