marți, 13 octombrie 2009

...de carton !

Am fost iar sa ii vad pe cei de la Deko intr-un local vizavi de Sala Polivalenta. Pe langa glumele legate de "Vedetele de carton" gen Ramona Gabor, aici fac o paranteza ( unde avusesem o oarecare intrebare: Ce a facut aceasta fiinta ca sa se poata numii vedeta de e asa mediatizata si mereu in atentia tabloidelor ? Ea stie decat sa mearga si ...cam atat ! Sunt mult prea multe "personalitati " de acest gen si nu le inteleg rostul in Showbiz. Un rol important in dezvoltarea lor il avem noi oamenii ,care le acordam prea mare atentie...Sa spunem Stop !Daca spunem stop sa il si realizam ) una din glumele tari mi s-a parut cea legata de analizarea gramaticala :

" La scoala am fost scos la tabla sa analizez gramatical "intr-una" din propozitia :

Colegul meu de banca se agita intr-una .

Si am descoperit ca "intr-una" este : Complement circumstantial de loc. Unde se agita ? Raspuns : Intr-una . ! " sursa : Cafe Deko

Pentru acest post ,am ales o melodie a trupei Stone Stour cu un clip potrivit pentru "...de carton". Chiar se potriveste, Urmariti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu