duminică, 11 octombrie 2009

Eu, Americanul Gospel


Aseara am fost martor la unul dintre cele mai frumoase concerte vazute de ochii mei pana in prezent. Concertul Jessy Dixon de la Sala Palatului. Cine e Jessy Dixon ? Este un nume legendar al muzicii Gospel ,recunoscut in intreaga lume pentru stilul unic si pentru cele 20 de albume inregistrate care i-au adus 7 nominalizari Grammy,6 discuri de aur , o multime de premii si aprecieri muzicale din partea unor mari nume sonore : Diana Ross, Paul Simon , Stevie Wonder etc. Asta a fost o scurta prezentare asa...pentru cei care se intrebau cine este acest artist care, aseara a reusit sa faca un show de 2 ore jumate cu publicul din sala in picioare aplaudand si dansand pe muzica Gospel. Ma uitam in jurul meu si nu imi venea sa cred "Romanii gusta gospelul" ,parca erau niste negrotei adunati intr-o biserica pentru a serba religioas. Vreo 3 mii de oameni au apreciat nu numai o legenda , dar si un cor Gospel de exceptie , niste instrumentisti profesionisti si o artista a tarii noastre cu care ne mandrim - Paula Seling. La cei 71 de ani ai săi, Jessy Dixon se ţine bine. O voce pe care o "joaca" asa cum vrea chiar si atunci cand trebuie sa o imite pe Paula Seling in falsetto.
Spuneam in titlul primului meu post pe blogul personal : " Eu , Americanul Gospel " , am ajuns aseara la o concluzie : daca se intampla cumva ca eu sa ma nasc peste ocean pe continentul American si cu acelasi talent muzical bun sau mai putin bun , probabil ca as fi cantat muzica Gospel dar pentru asta ar fi trebuit sa am si o pata de culoare neagra .
"Heal The Word " a rasunat ca un omagiu adus celui care a fost Michael Jackson.
Dupa concert am facut o poza cu o legenda de care o sa imi amintesc mult timp de acum inainte.

Un comentariu:

  1. Banuiesc ca nu toti cei care au fost acolo stiau cu adevarat cine este Maestrul , dar important este ca au facut primul pas , acela de a cunoaste din Gospel . Chiar ma bucur :X

    RăspundețiȘtergere