miercuri, 25 noiembrie 2009

Gandul

In pat ,dupa somn : iti e greu sa te trezesti , iti dai seama ca daca o vei face gandul de ieri , iar te va urmarii.Preferi sa dormi mai mult stiind ca in timpul visului, gandul a disparut si tot ce se intampla pare asa real , incat iti da putere pana in ziua in care iti vei da seama daca " Visele sunt adevarate , iar noptile au fost frumoase ".
Statie de metrou ,dimineata : acelasi gand incarcat, ce se dezvolta zi dupa zi si te face sa plutesti , uneori te enerveaza ca mai e mai timp pana cand Tu iti vei da seama daca "Diminetile cu gandul acesta au fost frumoase ".
Cu preietenii -distractie ,miezul zilei : razi si iar razi ,esti inconjurat de ei , prietenii tai .Povestiti despre ce ati mai facut ,mergeti la film, va umpleti timpul cu ceea ce va place . Ai impresia ca pentru un moment ai scap de El ...ai incercat sa iti faci ziua obisnuita ,poate asa te va da un pic uitarii, dar gandul e mereu prezent si iar te aduce in acea stare ciudata .Trebuie sa nu cedezi si sa incerci sa te gandesti asa :"Toate zilele astea gandul acesta m-a obosit , dar pe alta parte mi-a adus alaturi ceva drag...doar spiritual. "
Camera ta ,seara : te intrebi adesea unde esti si ce poti face sa intelegi ce ti se intampla. Gandul tau se incarca cu muzica melancolica pe care o asculti .Astepti clipa aceea in care iti vei da seama daca acest gand este bine binevoitor sau ti-a facut mai mult rau...ai impresia ca timpul sta in loc si ai face orice sa modifici viteza acurilor de ceas, iar ora sa devina zi. Te obisnuiesti cu acest gand si ti-l insusesti, iti imaginezi cum trec zilele si ziua in care gandul ar trebuii sa ia sfarsit se apropie : " Oare ai sa ii multumesti pentru tot, sau o sa fie o amprenta greu de sters dupa inima ? "



P.S. : Azi ,25 noiembrie : Concert la Iasi , in curand plecam . Abia astept sa vad si eu Iasiul . Va respect ! Cu drag, Bogdan.

2 comentarii:

  1. Nici nu stiu cum sa incep sa iti spun... cat de mult seamana ce ai scris tu aici,cu ceea ce traiesc eu de doua saptamani. Ti-am citit postul de multe ori si nu ma satur.. randurile tale se scurg repede prin ochii mei entuziasti..
    Astept si alte posturi asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum am facut si in seara cand mi'ai spus de blog, am dat buzna numaidecat sa vad ce si cum, incepand de atunci nu a existat interval mai mare de 2-3 zile in care sa nu intru sa vad ce ai mai pus nou, cum ti'ai mai personalizat pagina :) si nu pot sa nu precizez ca articolul asta este GENIAL! Citindu-l, la fel ca si "K." ma regasesc si eu, numai ca se schimba un pic intervalul: de la 2 saptamani, la 7 luni.. Asadar, asteptam noi postari de genu'. Te rugaaaam :)

    Pupici. Flavia

    RăspundețiȘtergere